18 februari 2014

Album från Tylösand, del 4, de sista sidorna

Hej hopp i ösregnet!

I dag är det verkligen 4 nyanser av grått utanför fönstret... jisses... det som kändes hoppfullt i går med torra vägar och sol hela dagen...

Nu är det dags för de sista sidorna i albumet.

På vänstra sidan ser ni en flik som man lyfter upp... 

.. så ser man lite fler foton...



Åh vad jag längtar till sommaren när jag ser bilderna! 
Ändå är dessa tagna i november..! tänk vilken fin dag det var.

Så det var allt i detta minialbum, hoppas ni också gillade det, själv tycker jag det är så kul att kunna samla en hel weekend på detta sättet :-)
och nu är det inte många dagar kvar till en ny härlig weekend i denna miljön :-)

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Jättefint album. Gillar fliken och hur du satt kort under. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Sååååå snyggt och läckert albumet blev:)) Du har tagit såååå vackra foton, me like:)) Det är så läckert när du gör olika flikar och sätter foton även där:) Du är såååå duktig med alla dina album:))
    Snygga dekorationer har du använt också:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...