11 februari 2014

Album från Tylösand...

Hej!

Först o främst, tack för de fina kommentarerna om mitt kort i förra inlägget. Åh vad det värmer.❤

Nu är jag äntligen klar med albumet som jag har gjort med foton från vår underbara tjejhelg i Tylösand i höstas... Jag har lite journaling kvar men det är mina privata tankar så de skriver jag dit i slutet och visar inte här på bloggen ;-)

Modellen på albumet är detsamma som jag gjort med mitt Nostalgialbum och utgick från en plastmapp som jag klippt till och byggt om till omslag. Sen har jag sytt fast den ena delen av albumet direkt i platsfickan.

Den första delen på albumet är på de som var med under helgen och det mindre albumet är med detaljfoton och inredning som jag tog kort på under helgen.  Papprena jag använt är fr Teresa Collins serie "Memorabilia" och den gillar jag verkligen, snygga färger och fina tänkvärda ord (som vanligt när det gäller hennes serier)

Inspiration till grunden av albumet har jag fått från duktiga L och M som var med under helgen och också skapat album utifrån alla foton som togs. Tur att man har så duktiga pysselvänner ;-) Det blev en del sidor så jag visar upp  några av de i  bloggen.






Önskar er en trevlig kväll,
härligt att du hälsade på :-)

Kram

1 kommentar:

  1. Hej Pernilla!
    Såååå fint album:)) Du är sååå duktig:)Snygga foton på ER, ni verkar ha haft trevligt:)

    Ha en fin helg:)
    Alla hjärtansdag kram från mig:)
    Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...