25 februari 2014

Att förbereda ett resealbum...

Hej på er!

Just nu rusar tiden förbi och det är så skönt när det är ljust när man kommer hem! Då försöker jag komma ut och träna så jag får lite dagsljus också... Ändå är jag så trött för tillfället! Sanslöst... Kan väl inte vara vårtrötthet nu redan?

Nåja, jag håller på att köpa och samla ihop material jag kan göra ett album (i Project Life-stil) med resefoton... Detta har jag tänkt börja använda..

Ett album från Becky Higgins i 30*30, blandade plastfickor och hittade även några nya kit fr Kaisercraft (favourite things, say cheese och getaway), det är det nedersta jag främst tänkt till resor men de andra hade också många kort som kommer att passa till sol och hav :-)



Kram

4 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Det rese albumet kommer garanterat bli super läckert:)) Ska bli sååå spännande att få se hur det blir:))
    Jag känner mig också väldans trött. Vi har fått för lite sol det här året, hoppas det blir bättring med det:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt album du hittat, gillade det massor, så snyggt!
    Ja, jobbigt när man känner sig så trött hela tiden.....men nu har vi ju en härlig helg framför oss :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Vilket fint album du visade i tidigare inlägg. Verkligen jättefint. Vad kul att ha kvar och kunna bläddra i. Jag har också tänkt göra liknande, men inte kommit till skott än :) Detta resealbum kommer att bli super och jag ser fram emot att se fortsättningen.

    Jag känner igen den där tröttheten. Jag känner mig också trött och lite hängig och inte riktigt i form, men jag hoppas det vänder snart och visst är det skönt att det blir ljusare :)

    Jag önskar dig en fin helg och tack för dina rader hos mig. De betyder mycket!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  4. Himla snyggt album du har hittat :)

    Ja usch för trötthet. Det är inge vidare. Jag är också hemskt trött och har varit en längre period.
    Hoppas att det vänder för dig snart.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...