21 februari 2014

Att skicka en kram...

Hej bloggisar!

Förra veckan var det ju Alla hjärtans dag (tror inte det undgick  så många...;-) och även om jag försöker att visa uppskattning hela året till både kärleken och vännerna så är det lite extra roligt att göra det även inför denna dag....

Så detta kort skickades iväg till en kär vän som tyvärr bor för långt bort för en riktig kram " bara sådär" för att visa hur mycket jag uppskattar hennes vänskap.

Mönsterpappret är från ett paperpad fr Prima.
Tilda är färglagd med Copics (måste verkligen börja öva mer på det igen)..
De små ramarna som sitter runt ord längst upp har jag gjort själv av lera och en "form".
Är du nyfiken på hur man gör egna dekorationer kan du kolla här...
Rosetten är från en Doohickey fr Magnolia och jag använde en spellbinders runt Tilda.


Önskar en en härlig helg kära bloggvänner :-)
För min del blir det omplanering då det som planerats sedan länge 
fick ställas in pga den förbenade influensan härjar hos en av tjejerna... 

Kram

5 kommentarer:

  1. Vilket fint Alla Hjärtans kort mottagaren blev säkert jätteglad över det.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Gomorron vännen!
    Detta kort är sååååå fint och jag blev så glad för detta <3
    Så tråkigt att ni fick ställa in er resa =( .....men jag hoppas du hade kul ändå på ditt nya äventyr du roade dig med,fniss.
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Jättefint kram kort.
    Influensa låter inte kul. Krya på er. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Pernilla!
    Såååå gulligt Alla hjärtans dag kort du gjort:) Visst blir de söta de små ramarna man gör av pappersmassan:) Men såå tråkigt att ni inte kom iväg på er efterlängtade resa:( Men nu har du ju nånting roligt att se fram emot igen;) Hoppas hon kryar på sig fort:)
    Och jag har gått och blivit förkyld igen:(
    Ha nu en skön helg:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  5. Åh, vad fint. =)

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...