9 februari 2014

Grattiskort med wryn...

Hej på er!

Här har det varit lite glest mellan inläggen det senaste... tiden har inte räckt till helt enkelt. Men nu så har jag lite nytt pyssel att visa! :-)

I dag blir det ett nytt grattiskort, har ju inte gjort så mycket kort alls den senaste tiden utan mer ägnat mig åt album osv...

Stämpeln är en digistämpel fr Tiddly inks (hon heter Wryn), färglagd med copics.
Mönsterpappret är ett gammalt fr Basic Grey



Nu är jag även klar med ett nytt minialbum så det kommer snart i nästa inlägg :-)
Tack för att DU hälsar på trots att det varit lite bloggtorka senaste tiden..

Önskar dig en härlig söndag!
Kram

6 kommentarer:

  1. Så fräscht och fint det här kortet var!
    Ser att du också köpt corekitet Honey. Jag är så nöjd att jag köpte det, men är också sugen på Strawberry. Hm, man vill ju ha så mkt hela tiden :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Sååååå läckert kort du gjort, me like:)) Så söt stämpel som du färglagt så fint:)) Den kantstansen är ju så läcker, jag använder min ganska mycket:) Ska bli spännande att se ditt minialbum:))

    Ha en jättefin vecka och var rädda om varann:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Wow så snyggt kort och så fint färglagt, härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Underbart fint grattis kort!

    Önskar dig en riktigt bra vecka!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Då har vi redan måndagen i denna vecka avklarad på jobbfronten, så gott :)
    Detta kortet år såååååå gulligt <3
    Underbara färger å bästa kantstansen ever tror jag det är för den gör underverk!!
    Skulle aldrig överge sin blogg så stressa inte med inlägg, dom kommer när man känner för det....själv e jag ju inte speciellt snabb på att uppdatera inne hos mig heller nu :)
    Stor måndagskram från mig <3

    SvaraRadera
  6. hej pillan! vilket fint kort du gjort! snygg färgcombo och stämpeln är supersöt och sååå fint färglagd! wow, vilka snygga saker du köpt till ditt project life i inläggen nedan, kul! önskar dig en härlig dag. kram, tess.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...