9 mars 2014

Att låta Milou få eget album...

Hej på er!

Jag skrev för ett tag sedan att jag även hade tankar för att göra ett eget album för Milou, med lite berättelser och fakta som rör honom sen han kom till oss.. Nu har jag börjat med det. Va kul det är att samla allt och kunna skriva lite mer än i ett vanligt fotoalbum (som jag hittills haft till alla hans bilder)

Här är hans urläckra album i turkost läder :-) från Sn@p.


Här är det första uppslaget, det är bilder från när vi träffade honom första gången...

och sen fortsätter det med bilder på hans mamma, stamtavla 
och de första bilderna från när han kom till oss...


Det var allt för idag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Men så läckert album du gjort till Milou:)) me like:))
    Turkost snyggt album också:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Så läcker färg på albumet!!!
    vad roligt för er ett kunna samla ett album med er lilla going <3
    Så söta kort du valt ut :)
    Kramis!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...