14 april 2014

Att visa lite påskkort

Hello!!

Nu var det ett tag sen igen... Men än hänger jag i ;-). Senaste helgen (och några dagar till) har jag tillbringat i London, älskar den staden!! Så mycket att se, shoppa och göra! Det kommer nog några bilder här om några dagar....
Men idag blir det några påskkort... Missade ta bild på de översta när båda var helt klara och nu ligger de på brevlådan men jag tror ni ser själva konceptet.

Mönsterpappret köpte jag på Göteborgsmässan (tror det är fr Gummiapan)
Fjädrarna är dies fr Magnolia och påsktexten fr Inkido.

 Har använt samma fjäderdies och tagit stickles på en fjäder på varje kort.

Hoppas din påskvecka startat bra!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej ! Har du också varit på scrapmässan i London som 2 andra bloggkompisar varit på. trevligt att göra några kort till påsk, fina de är synd att vi inte fick se de andra.
    Glad påsk !
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga påskkort!!! Gillar det orange papperet, svårt att hitta en nyans som inte är för gäll, tycker jag.
    Glad Påsk och kram till dig!/ Elisabet

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...