6 april 2014

Vårigt grattiskort...

Hej på er!

Det dröjer emellan men nu är det dags för ett nytt inlägg! Va roligt att ni fortfarande hälsar på!
Denna gången är det med ett nytt grattiskort jag gjort till en väldigt speciell vän.

Kortet är gjort som ett stafflikort och jag har använt dies fr Gokreate.
Mönsterpappret är fr Magnolia.


Kanterna har jag färgat in med Distress; Pumice stone.

Och så några halvpärlor, funkar perfekt som små stopp så kortet kan stå upp ;-)

Hoppas ni haft en bra helg (hur fort går de in egentligen??)
Nu är det dags för mig att plocka och börja packa...
London närmar sig!! (Jippi!!)

Kram till DIG!

3 kommentarer:

  1. hej pillan! vilket gulligt kort du gjort, härliga färger och en supersöt stämpel. jag gillade grattis-stämpeln väldigt mycket, var är den ifrån? ååååh va kul att åka till london, hoppas du får mycket inspiration och hittar lite smått och gått att ta med hem. jag blev så inspirerade efter att ha kikar runt på din blogg och på den FB-sidan du tipsade om så jag beställde ett litet kit med PL grejer, ska bli så skoj att testa om det är nått för mig. ha det fint. kram, tess.

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla jag tycker att du har lyckat att blogga bra mycket mer än vad jag har gjort det här året, det är knappt jag har orkat sätta mig vid datan och kika runt .
    Gillade din ide med ett eget album till din söta hund, det ser jag fram emot att se när det blir färdigt.
    Ha det så gott
    Kram Mona

    SvaraRadera
  3. Åhhh ett så fint kort. Ja det var jätte roligt att träffa dig i verkligheten. Det var roligt att besöka mässan eftersom jag aldrig varit där förut fast det inte är så långt att åka.
    Hoppas du har en trevlig helg.
    Kram Vivi

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...