22 augusti 2014

Att förvara till PL:andet...

Hej!

Tidigare i sommar fick jag se ett väldigt bra tips på förvaring för de clearstamps jag använder mest till PL...
Var ju tvungen att testa detta.. Jag har en Sn@p-pärm som jag köpte för längesen, innan PL blev så stort i Sverige... Då fanns det bara bruna och lite senare kom ju de finare färgerna och även läder.. Så denna har blivit stående men NU har den fått en uppgift :-)

Jag har använt plastfickor fr Sn@p som funkade utmärkt för de stämplarna jag hade hemma.. :-)



Nästa steg är att "pimpa" pärmen, både omslag och inuti så det kan bli som en inspirationspärm för PL..


Roligt att du tittade in!
Ha en bra dag,
Kram

4 kommentarer:

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...