22 december 2014

Att förmedla känsla av vinter...

Hej hopp!

Nu är det inte många dagar kvar till jul och ledighet för det flesta! Någon mer än jag som längtar?? *räcker upp handen*...

Nåja här fortsätter jag med julkorten... Det blir ett nytt med den vintriga Tilda jag visade häromdagen. Det är samma färgskalor som det förra men lite andra format och bakgrund.
Även om inte vädret är är vintrigt kan man ju försöka göra att korten förmedlar känslan, hi hi.


 
Jag har använt samma mönsterpapper fr TC som sist men på halva kortet. 
Den andra halvan har jag stämplat med en liten snöflinga.
I stället för wellpapp så jag torrembossat vitt skimrande papper med snöflingemönster.




å så favoriterna ;-)

Ha en fin 4e advent!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...