14 december 2014

Dags för julkorten!

Hej på er!

Hoppas ni haft en fin 3e advent. Att det redan är så långt in i december, jösses! Sent om sider har jag i allafall börjar få färdigt en del julkort, att jag alltid ska va ute i sista stunden... Vissa är ju duktiga på att göra året runt men för min del måste det vara lite julkänsla i allafall.... Men det måste ju inte ha passera Lucia kan man ju tycka ;-) här kommer i alla fall några som är klara hittills...


Det här kortet har jag liftat från årets nummer av "Julehilsen". 
Kunde då passa på att även använda lite spillbitar.


Ett kort till som jag liftat fr tidningen, finns mkt inspiration där!

Tack för besöket.
Kramar till Dig!

1 kommentar:

  1. Hej Pernilla!
    Såååå snygga stilrena julkort du gjort, me like:)) Jag är dålig på att använda spillpapper, har massor;) Snyggt med vimplar:))
    Jag är också lite sent ute med mina julkort, har så många som jag skickar till:) Jag har varit och röntgat mitt ben och knä nu så vi får se om de hittar nåt. Jag har så svårt för att gå:(

    Må så gott och var rädda om varann
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...