18 december 2014

Enkelt och stilrent med snöflingor

Hej!

Jösses inlägg idag igen! det måste vara rekord..;-) men med alla julkort som gjorts har jag ju äntligen en hel del att visa upp för er. Hur har du det i julstöket?? stressigt eller njuter du av december??
Du får gärna lämna en hälsning här nere så jag vet vem du är som hälsar på :-)

I dag blir det ett väldigt enkelt men stilrent kort,. Jag har liftat idén och kortet från @scrapkammaren. Tyckte det var så himla snyggt upplägg.

Snöflingorna är 3 olika stämplar fr Gummiapan.
Jag har maskat i mitten så bara del av stämplarna kom med 
och så jag kunde ha julhälsningen i mitten i stället.
Jag har använt olika färger av Adirondack-dynan.


och här är ett likadan fast rött med annan jultext.

Gillar verkligen denna idén, ska testa göra liknande till grattiskort mm... :-)

Ha en bra dag och tack för påhälsningen!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej Pernilla!
    Mycket vackra stilrena julkort, me like:)) Stjärnorna var jätte fina:)
    Jag har jättesvårt att göra enkla kort.

    Må så gott och ha en fin helg
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...