19 december 2014

Tilda i turkos!

Hej!

Nu är det inte många arbetsdagar kvar till jul, det ska bli så skönt med julledigt! Kanske går några av er på ledigt redan nu?? Det har varit en oerhört intensiv höst på jobbet och det ska bli så skönt att få tid att gå hemma, fixa dona och träffa vänner och pyssla såklart!

Ännu en ny Tilda för i år, köper inte så mycket Magnolia-stämplar längre men 
deras julstämplar lyckas jag alltid fastna för...
Pappret är fr ett paperpad fr MME, det är så många snygga julpapper i det!
Fyndade dessutom ett likadant på rea på mässan i våras :-)

Ramen runtom är dies fr Spellbinders och renen som jag redan nämnt i tidigare inlägg, 
är en die från Impression obsession...

I kväll ska jag sjunka ned i soffan och bara njuta av att det är helg!

Kram

1 kommentar:

  1. Go kväll Pernilla!
    Kikar in en sväng innan det blir dags att krypa i säng;)
    Såååå läckert ditt julkort blev, me like:)) Lilla Tilda har du färglagt såååå fint:)) Och den lilla renen är ju för söt:))

    Ha nu en jätte härlig helg
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...