20 december 2014

Vintrig Tilda i vitt och grått...

Hej lördag!

i dag tänkte jag visa ett nytt kort igen :-)
Det är min nya favorit-tilda tror jag minsann, hon är så söt när hon kurar ihop sig i jackan. Mycket jul och vinterkänsla på den, till skillnad från vädret här nere är det är gröna gräsmattor och mest grått...

Mönsterpappret är fr Teresa collins, hela den serien är underbar..
Tilda är färglagd med Copics.


Snöflingan är en dies fr Magnolia..
Sen har jag stämplat små stämplar runtom Tilda med distress ink.


Blommorna är också dies från Magnolia.
Sen ser ni att renarna återkommer även här...(bra investering med andra ord ;-)

Önskar dig en bra lördag!
Kram

4 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Såååååå vackert julkort, me like:)) Den stämpeln var ju sååå söt och färglagd så fint:) och de där renarna var verkligen en bra investering, för de är ju såååå söta:))

    Ha en skön fjärde Advent
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Såå himla sött kort och så fint dekorerat.
    God jul o Gott nytt år !
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar hos mig! Roligt när någon lämnar spår ... Mina Magnoliastämplar ligger orörda i år. Men tycker som du att julstämplarna är jättefina! Gillar detta kort med gullig stämpel och fina renar. Önskar dig en god jul!

    SvaraRadera
  4. Hej Pernilla!
    Så roligt att du blev glad för julkortet jag skickade:)
    Visst är det kul att få fina julkort i sin brevlåda:)) Särskilt när de är handgjorda;)

    Ha nu en riktigt fin julhelg med sambon och Milou och var rädda om varann:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...